sång på sång, det ekar över hela staden!

just nu!

Äntligen har spotify kommit till sin rätta! Jag har äntligen fixat det, känns urskönt.
Lyssnar just nu på Veronica Maggio, ååh tröttnar aldrig fan! ♥
Älskar verkligen hennes senaste skiva, den är fulländad.
Idag har man varit i stan med mami, köpt lite bebiskläder till min faster som nyss har fått en liten pojke. Och jag har gjort klart min present, en liten sparkdräkt i syslöjden, det känns skönt att ha det ur världen. Fick dock lite damp på den först, den lilla jävla fittknappen ville ju inte fastna! Men nu är det klart iaf ;)
Nu ska jag inte skriva en uppsats hära, men det är ju bra med ett långt inlägg när jag varit lite inaktiv i några dagar!
hörs senare , puss&kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0