REBECCA SANTOS

Visste ni att....?

  1. Rebecca säger "fia" i sömnen?
  2. Rebecca inte vågar duscha själv?
  3. Rebecca gillar att kommentera mig när jag äter?
  4. Rebecca skrattar som en mongolid?
  5. Rebecca har RIKTIGT dålig humor?
  6. Rebecca föddes som en grottmänniska men jag uppfostrade henne till en riktig snygging?
  7. Rebecca är riktigt seg när hon ska vara snabb?
  8. Rebecca avgudar Justin Bieber? (HAHAHAHAHAHAHAH som om inte hela världen visste det?)
  9. Rebecca gör väldigt konstiga ljud när det blir tyst?
  10. Rebecca brukar glömma att ställa in smöret i kylen så det blir helt smält och äckligt?
Ja, vad säger man? Jag älskar denna människa men hon är bra störd!
puss&kyss
ps. i love you ds.

pps. hon ramlade precis ner från min fåtölj utan nåns hjälp . . .

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0