header fixat !

Babes !

Header fixat nu, vad tycks?

Jag heter i alla fall Susanna Isa Johansson Lundberg i helt namn, om jag gillar det eller inte kan man diskutera. Jag är född 1996, sent på året och känner mig för tillfället lite liten. Jag bor på södermalm i stockholm och har gjort det hela mitt liv, jag älskar vart jag bor och jag vill aldrig flytta!
Jag bor tillsammans med min mamma och min pappa, som jag älskar hur mycket som helst! Jag har inga syskon och inga husdjur, men skulle ge allt för att få bort min pappas allergi så jag kunde få en katt :(
Ja jag är en ganska normal 14åring om man säger så, kanske lite finare lite bättre än alla andra ;) Nej jag skojar bara, alla är lika värda och lika snygga! Jag älskar att gå ut med mina finaste vänner, ha mysiga hemmakvällar och att gå promenader!
Bara fråga om du vill veta mer! Puss på er!
bild från idag i "morse" vaknade tolv hihi !


Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0