fest i hela huset

det är inte mig det är fel på, det är dig.

Förlåt älsklingar att jag inte bloggat ! Ska inte hända igen, har bara inte varit på humör för något den senaste dagen med tanke på att jag har varit trött, och suttit i bilkö med papi i typ 2 timmar ! Usch måste verkligen dricka något just nu, har sjuuukt ont i huvudet :(
Gårdagen chillade man i tanto med Rebecca, Lollo och Mixan, mysigt fast lite halvtrist :) sen drog jag hem, haha vid typ 10?
Nu chattar man med EEEEEEEMIIIL och ja, har tråkans.
back to sleep, dream away, wake up and you'll have a brand-new day.

puss&Kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0