vaken!

Godmorgon vänner!

Vaknade typ elva, gick upp & duschade och sitter nu här i soffan med MTV framfö mig. Härlig morgon! ;)
Är bra väder också, jag är lycklig med minnen från igår och jag mår ASGRYMT! Saknar **** lite bara, buhuhu :(
Men jaja, ska äta snart, sen ska jag träffa Anna i södra vid två! Så vi ska typ snacka och mysa lite ute i det härliga vädret. (dock har jag mount everest på läppen, någon som vet något finnmedel som är bra?!)
jaja, livet är som en brustablett, det löser sig! haha...
Ska börja göra mat nu, är skiiiiithungrig! Om två dagar kommer Alex! Goooosh! Om en vecka åker jag! :D

puss&kyss

bild från några dagar sen

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0