problem.

Herregud.

Jag vet inte, jag glider i nåt slags mellanläge mellan lycklig och inte. Jag vet inte vad jag gör, gör inget helhjärtat just nu och jag vet inte vad som händer med mig. Jag försöker att vara mig själv, men det är så jävla svårt när man inte vet vem man är. Jag vet inte vem jag är, det enda jag vet är att jag är din. Det kommer tillbaka, jag vet det, och jag kan inte stoppa det. En längtan att älska dig kommer tillbaka och jag vill inte samtidigt som att jag vill ha dig som min. Jag vet inte om jag älskar dig men kraften finns där och jag rycker till när jag hör ditt namn, ser ditt namn på startsidan. Fan, jag försöker kämpa för nåt men lyckas inte. I dina ögon är jag ingen. Man älskar dom som ignorerar oss och ignorerar dom som älskar oss. Förlåt mig, alla dom som jag dissat, förstört för. Jag är fast i ett läge som jag bara vill få bort. Jag vill ha en paus från mitt liv, bara ligga och slöa, bara stänga av mobilen och datorn i flera dagar, tänka över allt som jag gör. Kommer aldrig lyckas hålla mig borta helt, det går bara inte. Börjar se ditt namn i sökrutan alltför ofta, lovar att inte göra det men det gör jag ändå när det kommer till kritan. You're never over. Jag vill bara vara din, i evighet, vill kyssa dina vackra läppar och höra din röst, ditt skratt. Dina roliga kommentarer som är så töntiga så man bara vill dö. Vill ha dina klockrena sms i min mobil, få ett leende på läpparna när du skriver att jag är finast. Jag vill höra dig viska jag älskar dig, känna ditt hjärta banka i samma takt som mitt. Jag skulle göra allt för dig, ta en kula för dig.
* utan dig fryser jag. *

ska kolla baksmällan nu, sen lägga mig. stängt av mobilen så det finns inget sätt att nå mig. puss&kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0