play no games

kommer ihåg kvällen, saknar fan den. saknar dig

saknar fan alla tider då allt var så jävla lätt. då jag visste att jag älskade dig och ingen annan. då jag inte ens tänkte på någon annan, inte ens ägnade någon tid åt en annan kille. jag visste att du var den som jag ville ha och jag tittade bara åt dig. jag ville bara att du skulle hålla om mig när jag grät, bara att du skulle torka mina tårar. jag skulle fan dö för dig. men nu vet jag fan inte längre. allt har blivit så svårt mellan oss, mellan mig och alla andra. mellan oss var det bara lätt, inget annat. inga problem. nu är jag så osäker, för det känns inte så bra som med dig och jag blir bara skuldmedveten. jag kunde ligga och tänka på dig och bara känns lycka.
jag ger vadsomhelst för att få tillbaka det vi hade. jag ger vadsomhelst för att se ditt leende till mig.
jag ljuger för mig själv. det måste få ett slut.
puss&kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0