jajajaja


jag har bloggat galet mycket. oh ja. öh nej.

NU bloggar jag i alla fall! Sitter vid matbordet, det är liksom mat runt hela mig. Känner mig lite omringad. (nu tänkte jag på den där historian om sandkornen i öknen som kände sig omringade... haha.) Jag är ju störd. Jag tror jag börjar bli som Lina i Linas kvällsbok.... Inte bra! (hon är ju för fan helt störd...) Störd störd störd haha.

Ikväll blir det väl utgång tror jag, det brukar bli det. Synd bara att inte Loren är här, känns sjuuukt tomt! Rebecca vill att jag skriver om henne, så jag kan ju börja med att säga att jag inte ska gå ut ensam. Utan med bästa mongot bredvid mig. Haha. :)

Alltså jag VET nu helt säkert att jag och Rebecca är mongolider.
T.ex: Jag sitter vid datorn och kollar foton. Jag: jag orkar inte, hahaha, jag oooooorkar inte.
Rebecca, som börjar typ sjunga nån jävla sång: jag orkar inte med nåt sveek, JAG ORKAR INTE MED NÅT SVEEK!
Jag bara kollar på henne och tror att hon typ sjunger nån låt som redan finns. Men nej. Det visar sig att hon kommit på låten!

Tro mig, den fastnar skitlätt på hjärnan. Ska spela in och lägga upp på bloggen när jag kommer hem. Kommer bli kul. Nu blev det här ett sjuuukt långt inlägg. Jaja, good for ya.
Puss&kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0