ja, jag var arg.

jag var lite arg på min mamma för hon var lite jobbig & nu är jag halvirriterad på min padre som ska förstöra allt...
Jaja.
Idag har man hängt med Sally & Rebecca + lite ungar ;) Vi va på biblioteket och typ chillade, sen drog vi till götgatsbacken och flummade! AA sen kom de några killar och fråga om vi ville vara med i typ en reklamfilm, så vi sa ja, och vi fick godis och en biocheck! Asnice :)
Sitter i min "onepiece" och får ångest över hur mycket jag ska läsa i sommar.... Jaja, det löser sig! puss&kyss
och blogg.se vill inte ladda upp mina bilder -,- fuck it

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0