i'm back bitch!


true.

Idag har jag varit lite med Rebecca på morgonen, vi kollade på Australias next topmodel, haha wannabe :)
Sen mötte jag upp Emil vid Zinken och vi taggade hem t mig :) Kollade typ på Pirates of the Carribean, och myste galet! Är skitlycklig nu, men orkar inte ta upp det här&nu. ÄR SOM EN LITEN APA, hade lust att skutta efter att jag hade lämnat Emil vid tuben!
Jag pallar inte heller nämna allt som jag och Emil gjorde, men han käkade lite hos mig, imponerade på mina föräldrar & jag råkade ta bort min JB-lista från Spotify! Skit, nu måste jag göra en ny juu :(
Nu ska jag typ chilla, fixa lite mera här i bloggen, det här ska bli bra mina vänner! Puss&kyss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0