HISS/DISS?!

dessies låt "whatcha got".

Jag ääälskar Dessies blogg och jag tycker faktiskt hon har lyckats mer än Kissie. Det står under videon på YouTube att alla ska "dislikea" och hata låten, vilket jag tycker är så jävla dåligt. Hon är 16/17 år herregud, hon gör redan typ lika bra låtar som Britney Spears (jag gillar BS och hennes  låtar, antyder inget.) Visst det kanske inte var vääärldens bästa låt och hon kanske inte har värsta talangen på att sjunga, men dåligt är de fan inte.
Vad ger folk rätt att säga "hata den här" och "ogilla den" bara för att det är Dessie som sjunger? Fy fan vad dålig stil. Så jag skrev en kommentar om vad jag tyckte, nu får folk säga vad dom vill men det är vad jag tycker i alla fall! :) vi hörs senare. puss&kyss

Kommentarer
Postat av Rebecca

jag håller med dig sussi! asså man tycker mer om mer om den för varje gång man lyssnar på den! :)

2011-07-06 @ 22:07:07
URL: http://jdbnovellen.blogg.se/

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0