bäbävitalamm

Ni kanske undrar vad som hade hänt igår. Jag var sjukt ledsen, för en grej det är inget allvarligt eller alltså. Det har med kärlek och göra men pallar inte förklara allt. Är iaf inte så ledsen längre och ja, jag klarar mig.
Idag ska man väl träffa Alex & Anna, hoppas jag? För dom bitcharna svarar mig inte, & dissade mig igår haha ;) Nejmen vi tänkte typ sova över och mysa.
Imorn är sista dagen i Stockholm! I Sverige till och med. YEEEEEY fast det känns liksom lite tråkigt att lämna alla mina kompisar hemma. Jaja, dom får väl ha det bra i kylan härhemma :D Kan inte fatta att jag typ åker på onsdag klockan 6 på morgonen! Helt galet fan. då får man ju träffa Sally och RebeccaATT hahahahah.
Ska typ börja klä på mig och messa Anna nu &så. Puss&kyss
outfit igår... Ser typ tjock ut hahahah jag är tjock det är niiiicee
Bjuder på deeen

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0