vill inget hellre än att dö

jag vill bort härifrån. bort från denna jävla fittvärld med olycklig kärlek och problem, fittfamilj och press. skolan tar död på mig och jag är kär i fel kille. fan ingen älskar mig påriktigt, vill bara bort och flyga bland molnen.
fuck livet tillsvidare, har inte varit glad på hur länge som helst. senaste gången minns jag inte ens. inte som jag var riktigt jävla glad, med ett ofejkat leende på läpparna. nu rinner tårarna som blod och fan jag vill bara slå i huvudet och glömma allt. säg att jag gör mig till ett offer, men det har inte runnit tårar på mina kinder under hela den tiden jag försökt vara stark. jag har inte ödslat min tid åt att gråta, har försökt mig på ett leende och funnit att det funkat. nu funkar det inte längre och jag mår sämre än jag någonsin gjort.
när tårarna tar slut ska jag kämpa, men inte nu, inte ikväll. för lyckan i mitt liv har jag glidit ifrån, som sofijah sjunger. lyckan och ljuset i mitt liv var du, men fan inte nu längre, för du har glömt bort alla sms, alla tider, hela förra sommarn... jag saknar de men inte dig, eller jo. men inte så som jag gjort.
jag famlar i mörker än en gång, och jag vet inte nästa gång jag hittar ljuset. kanske kan det bli förr, kanske senare. alla andra har sitt happy ending men fan jag hittar inte rätt plats, inte vart jag vill vara.
man måste vara stark och klara allt på egen hand, allt med skolan, kompisar, familj och killar. men det är inte så jävla lätt när allt bara går skit.

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0