trust me, you're never over.

jaha, har inte skrivit. vet inte heller varför, men saknar bloggen. folk får ju läsa om dom så vill, men fan jag skiter i det just nu. måste bara fokusera på en sak, skolan. och ja, jag få väl vara en "pluggis" då, men ledsen, jag struntar blankt i (vad du har på dig för jävla klääeeder) vad folk tycker om mig. skitsamma.
prinsessan herself, Alexandra, fyllde år idag och om jag var hon så skulle jag vara ganska nöjd med min födelsedag! Jooo då, själv så fyller man år på juldagen, nice med familjen. aa eller inte.
nu är jag trött, ska upp sjuu imorn så vi hööörs brooor! puss

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0