fly away

Hej på er!

lyssnar på massa gamla sofijah-låtar och minns de tiderna då man lyssnade som faan på henne. fyfan, jag vet fan inte hur jag mår heller. visst, glad är man. eller inte just nu. men alltså jag mår ju bra och har kul, men känner fan att det är nåt som saknas.
herregud, saknar fan mina fjorretider lite, var skitglad som blond och som fjortis, vill tillbaks dit nu! och alltså det känns som ingen är riktigt glad i domhära tiderna. kommer alltid vara kvar i förra året för det hände så sjukt mycket, och jag vill aldrig iväg därifrån. men jag måste släppa allt nu, bara leva i nuet. men det är så jävla svårt, har tappat min ängel, det är fan sant.
jaja, släpper det nu. har precis noppat ögonbrynen, tagit bort sminket och smörjt in mig, lite halv fräscht. om typ 20 dagar börjar skolan och jag är fan lite taggad.... alltså inte på skolan såklart men aa allt annat, nian.
jaja, vi hörs senare för jag ska lyssna vidare!
puss /s

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0