'

Många säger att det är patetiskt att min bästavän är yngre än mig, två år faktiskt, och att folk skrattar hör till vardag.
Men många av dom har inte fattat att hon är en ängel. Jag älskar dig enormt och du förstår inte hur härligt de är att höra din röst och ditt skratt, se in i dina ögon närsomhelst. När jag är ledsen - finns du där och stöttar mig. När jag är glad - ler du med mig. När jag är flummig - flummar du med mig. Men framför allt när jag inte är med dig - så finns du ändå där på min axel och ler. Du är en sån som man bär med sig hela livet utan att tröttna. Först nu har jag fattat hur sjukt underbar du är, för nu har både ditt och mitt liv blivit på allvar, och vi behöver varann.
Känns så sjukt tryggt att bara veta att du är där när jag behöver dig. Jag älskar dig för att du lyssnar på mig, får mig att glömma och för att du kramar så mjukt och underbart när man behöver de. Och alla minnen, vi ska inte ens snacka om alla.
När vi hade skiiitbråttom till sportscamp och glömde ställa in smöret och din mamma blev skitsur, när vi åt sushi hemma hos dig och spillde soja över soffdynan i köket så det inte skulle synas haha. När du sov över hos mig första gången och vi räknade pappas svordomar... Jag älskar dig igår, jag älskar dig idag och jag älskar dig imorn. Bästavän, alltid vi två. ♥
singel och sökande, såå jävla minnen.

baby på stranden ? ja tack.


mongo 4-life!

puss /s

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0