besviken på mig själv.

jag är besviken på mig själv och att jag ångrar allt jag gör direkt efter jag gjort dom. varför kan jag inte bara tänka innan för att sluta ställa till med problem? mitt liv är en skithög, men jag gör det inte direkt bättre, jag gör det bara sämre med allt jag gör. jag ska fan lova mig själv att ändra på mig, för min egen och alla andras skull. och jag är inte ironisk, jag menar det.
jag lovar att bättra mig, att tänka innan jag handlar och hålla det som behöver hållas inne inom mig. jag lovar också att bli en bättre människa, att göra mitt liv gladare och att inte klaga så mycket. det tredje jag lovar är att leva mitt liv på ett bra sätt, att bli sundare mot mig själv och alla andra och att sluta bete mig som skit mot vissa människor. jag ska inte ljuga och jag ska inte hamna i situationer där jag måste ljuga. sanningen segrar, som man brukar säga.

så nu har jag skrivit det, ska skriva det i mobilen också så att jag kommer ihåg det varje dag. ska skriva upp det i handen fan.
så cool. favorit i repris : hur kan du hata mig när du inte har prövat att älska mig?

Kommentarer

Kommentera så blir jag jättesuperglad!

Ditt namn!
Jag kommer ihåg dig! :)

E-postadress: (oroa dig inte, ingen ser den utom jag!)

DIN BLOGG, tack!

Din förhoppningsvis söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0